søndag 8. november 2015

Bare 4 uker igjen nå

Forrige uke var det ikke så mye som skjedde, siden jeg hadde fri på mandag, onsdag og fredag. Mandagen var det Bank Holiday, onsdag hadde dem et møte på jobben som jeg ikke skulle være med på så jeg fikk fri og på fredag jobber jeg ikke. På tirsdag hjalp jeg til å rydde og flytte alle kassene til det nye senteret, og på torsdag var jeg med på yoga igjen. Det skjedde ikke akkurat så mye denne uken, men helt greit med en ganske rolig og avslappende uke. Forrige helgen var det jo Halloween, så da måtte vi kle oss ut. På kvelden dro vi til tyskerne vi kjenner, og senere på kvelden dro vi til en Halloween fest vi hadde blitt invitert på. Hadde en veldig bra kveld. Veldig gøy å se at det er så mange som kler seg ut og feirer Halloween her.

På jobb denne uken var det litt mer som skjedde. På mandag dro vi opp til der elven starter og der var det en VELDIG liten og søt kirke. Det er veldig mange i Irland som gifter seg i den kirken. Jeg ble fortalt at det er over to års ventetid for å gifte seg i kirken. Jeg skjønner veldig godt at mange vil gifte seg i kirken. Et helt fantastisk nydelig sted!

Siden vi flytter til et annet senter har jeg vært ut av senteret hele uken, så må nok si at denne uken på jobb har vært den beste. Vi har spist lunsj ute sammen vær dag, spilt bowling, vært på kjøpesenter og sett en film på kino. Veldig gøy å få være med på noe nytt vær dag.

Denne helgen har jeg egentlig bare slappet av hjemme i leiligheten, vært en tur i byen å sett litt, laget litt hjemmelaget mat og handla inn mat til uka som kommer. Trengte ikke handle så mye nå, siden fra torsdag til søndag skal jeg være i Dublin med kjæresten min. Har gledet meg veldig lenge til denne helgen, og nå er det bare 4 dager igjen!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar