mandag 26. oktober 2015

Langhelg


Med jobben denne uken besøkte vi marinen som ligger i nærheten av Cobh. Her ble vi vist rundt på hele området som tilhører marinen. Vi fikk høre om historien og hvordan det er å jobbe der. Vi fikk også se noen av våpnene som blir brukt til å øve med. Syntes det var veldig spennende å besøke marinen, og så hadde vi veldig fint vær. Etter vi var her dro vi for å spise lunsj som vanlig. Sannsynligvis blir det bare en mandag til som vi skal dra ut til et historisk sted. Etter det skal vi være inne på senteret for å lage "scrapbooks" av alle turene de har vært på. Etter et par mandager med det er det snart jul, så da kommer vil til å lage ting som har med julen å gjøre.



Denne helgen har det vært langhelg. Siden jeg også har fri på fredag har jeg hatt fri i fire dager nå. Bank Holiday eller Jazz Weekend som det blir kalt. Da er alle bankene stengt(som jeg har forstått) og så spiller dem veldig mye jazz musikk og det har vært en Jazz festival her i helgen. I dag trodde jeg alt var stengt siden jeg ikke skulle jobbe, men alt er oppe som vanlig. I skrivende stund så sitter jeg på en internett cafe siden vi ikke har wifi hjemme i lelligheten for øyeblikket. Vi har faktisk ikke hatt det på en uke, så jeg har tilbrakt litt tid på denne cafeen. I morgen har vi et møte med Irene og Margaret, så jeg håper det blir fikset i morgen eller på onsdag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar